Visita guiada “Les Cases de Pau Casals”

16/02/2019

Visita guiada “Les Cases de Pau Casals”Visita guiada “Les Cases de Pau Casals”Gaudiu de d'una visita guiada conjunta a la Casa Nadiua on coneixereu l'ambient familiar i humil en què el músic va viure els primers anys de la seva infantesa, i la Vil·la Casals, la seva casa d'estiueig ubicada davant la platja i el mar de Sant Salvador.

Iniciarem la visita a la Casa Nadiua de Pau Casals, construïda el 1855 i ubicada al c. Santa Anna núm. 2 del Vendrell. Actualment és propietat de l'Ajuntament del Vendrell, que va adquirir-la l'any 1994. Aquesta casa convertida en museu conserva l’ambient propi d’un habitatge de finals del s. XIX d’una família molt humil. És una casa de tres plantes que evoca l'ambient amb el qual Pau Casals va viure els primers anys de la seva infantesa.

En acabar, baixarem a la platja de Sant Salvador per visitar la casa que Pau Casals es va fer contruir el 1910 avui seu del Museu Pau Casals. La casa, concebuda inicialment com una petita casa d'estiueig, es va convertir al llarg dels anys i després de diverses intervencions en un edifici destacat, amb un harmoniós jardí al costat del qual hi havia una sala de concerts i unes sales per exposar la col·lecció d'art. Pau Casals hi va viure fins al 1939, quan va marxar a l'exili i mai més hi va tornar.

Horari: D’11 a 13:30h.
Preu: 9€
No inclou: el desplaçament entre els dos espais (es farà en cotxes particulars)
Important: Places limitades, cal fer reserva prèvia al T. 977 684 276 o per c/e museu@paucasals.org