CONCERT HOMENATGE A PAU CASALS

03/03/2019

CONCERT HOMENATGE A PAU CASALS Concert amb el Duo Gee-Mackey format pel violoncel·lista americà David Gee i la pianista Lynne Mackey. El concert, és un homenatge de David Gee al que va ser el seu primer professor de violoncel, Lluís Garcia Renart, deixeble de Pau Casals.

El programa, expressament escollit per tocar a la Sala de la Música del Museu Pau Casals, inclou peces de Paul Bazelaire que va ser amic de Pau Casals al Conservatori de París, Falla, Chopin i Beethoven.

El violoncel·lista David Gee ha actuat com a solista, música de cambra i concerts amb orquestra a Amèrica, Europa i Àfrica. Ha impartit classes a la Universitat de Yale, a la Universitat de Carolina del Nord, a la Universitat Coastal de Carolina i a la Universitat de Memphis. Mentre vivia a Europa, va fer una àmplia gira amb el Quartet Boccherini. Format a la Universitat de Yale amb el professor Aldo Parisot, ha rebut classes del Quartet de Tòquio, Claude Frank i Robert Levin entre d'altres. Actualment toca un Guadagnini en préstec de la Fundació The Holm.

La pianista Lynne Mackey ha realitzat recitals com a solista, música de cambra i concerts als Estats Units i a l'estranger. Entre els aspectes destacats de la seva carrera, destaquen les actuacions al Weill Recital Hall de Nova York, el Banff Center a Alberta, Canadà i Brasil, Espanya, el Marroc i els Països Baixos. Actualment és directora de l'Acadèmia d’Interpretació de Barroc de Virginia, ha estat professora associada a la Universitat Eastern Mennonite de Bluefield College i actualment és professora de la Universitat Mary Baldwin.

Entrada gratuïta
Dia: 3 de març
Lloc: Sala de la Música
Hora: 12.30