Llegendes en Família al Museu Pau Casals

07/06/2019  - 09/06/2019

Llegendes en Família al Museu Pau Casals Arriba una nova edició de Catalunya Hola Familia!
Del 7 al 9 de juny podrem gaudir d’un cap de setmana en família on El Vendrell s’omplirà d’activitats per tota la família.

ACTIVITATS HOLAFAMÍLIA 2019

Veniu a descobrir el Museu Pau Casals en família!

El cap de setmana 8 i 9 de juny els menors acompanyats tenen l’entrada gratuïta al museu, i la possibilitat de gaudir d’un menú #HolaFamilia al Restaurant Vil·la Casals, i també participar de totes les activitats que hem preparat! Aquesta campanya impulsada per l’Agència Catalana de Turisme promou el turisme familiar i compta amb la participació del Museu Pau Casals, a la Platja de Sant Salvador (El Vendrell)

“SIGUES MÚSIC PER UN DIA” (LOCALITATS EXHAURIDES)

Qui era Pau Casals? Saps quins instruments tocava? Vols aprendre’l a tocar? Farem una visita dinamitzada al Museu amb el Robert, un músic amic de Pau Casals que ens ensenyarà qui era i perquè estimava tant la música i la seva terra i, en acabar, coneixerem de ben a prop el seu millor amic, el violoncel, i aprendrem a tocar-lo! Us animeu a ser músics per un dia?

DIA: 9 de juny
HORA: 12 h
LLOC: Museu Pau Casals
PREU: Gratuït (amb la col·laboració del Patronat de Turisme del Vendrell)