NOVA OFERTA EDUCATIVA 2019-2020. INSCRIPCIONS OBERTES!

25/06/2019  - 29/06/2020

NOVA OFERTA EDUCATIVA 2019-2020. INSCRIPCIONS OBERTES! NOVA OFERTA EDUCATIVA 2019-2020. INSCRIPCIONS OBERTES! NOVA OFERTA EDUCATIVA 2019-2020. INSCRIPCIONS OBERTES! Qui va ser Pau Casals? Per què va ser tan important? Per quins valors i ideals va lluitar tota la vida? Descobriu-ho amb els vostres alumnes visitant el Museu Pau Casals.

La visita al museu permet treballar la figura de Pau Casals com a músic excepcional i alhora els seus valors i el llegat humà de pau. El Museu Pau Casals ofereix visites dinamitzades, tallers, concerts interactius i altres activitats per a grups escolars, des d’Escoles Bressol fins a Batxillerat.

VISITES GUIADES

Les visites guiades al museu son conduïdes per educadors especialitzats que s’adapten als nivells i necessitats de cada centre. Les visites les realitza l’empresa Schola Didàctica Activa que compta amb una llarga experiència educativa en museus i centres escolars.

En les visites, volem que l’alumne percebi l’espai més íntim del músic , a través dels objectes que tant estimava; les fotografies, cartes, instruments i sobretot de la música. La visita al museu és un passeig per 130 anys de la nostra historia en el què descobrim el valor humà d’aquest gran músic.

TALLERS DE CREACIÓ MUSICAL I CONCERTS INTERACTIUS

tallers i concerts interactius amb l’objectiu d’ampliar i complementar la visita al museu a través d’una experiència activa de la música i en particular del violoncel. Els tallers són dirigits per Laura Folch Les activitats que actualment s’ofereixen al museu estan basades en l’audició, la pràctica i la composició Musical (Escoltem, Toquem i Creem). Tenen una forta participació dels alumnes i es basen en l’experiència pràctica i sensorial dels conceptes.

CASALSEDUCA.ORG

A través del web paucasalseduca.org el Museu posa a l’abast de la comunitat educativa una eina per experimentar i per conèixer qui va ser Pau Casals a través de la música i els valors. Hi trobareu informació, recursos educatius i propostes per realitzar a l’aula amb nens i nenes d’educació infantil i primària.

La finalitat d’aquestes activitats és oferir als mestres uns materials per treballar d’una manera vivencial, qui va ser Pau Casals en tota la seva dimensió d’home, músic i persona compromesa amb els seus propis valors i amb el seu temps.

TREBALLEM PER PROJECTES

Treballar per projectes és cada vegada més habitual a les escoles i centres educatius. Des del Museu Pau Casals ens posem a la vostra disposició per desenvolupar un projecte comú i participatiu que promogui el pensament productiu i actiu a l’aula. En parlem? Us podeu posar en contacte amb nosaltres al 977 684 276 o a través del correu electrònic museu@paucasals.org

CONCERTACIÓ DE VISITES

Per a fer visites escolars al museu s’ha de reservar dia i hora trucant al telèfon 977 684 276 de dimarts a dissabte de 10 a 14h i de 16 a 18h o a través del correu electrònic museu@paucasals.org
Responsable de reserves: Maria Cunillera
Per al bon funcionament de les activitats es prega la màxima puntualitat. Si per algun imprevist no és possible arribar a l’hora concertada, s’ha d’avisar amb suficient temps d’antelació al telèfon 977 684 276. El museu us enviarà una carta de confirmació on s’especifica l’horari, l’activitat reservada i l’import total a abonar.

Fundació Pau Casals

Museu: +34 977 684 276