Activitats

26/07/2019  - 28/07/2019

VIATGE A PRADA DE CONFLENT. Exili i música al peu del Canigó. ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES!VIATGE A PRADA DE CONFLENT. Exili i música al peu del Canigó. ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES!VIATGE A PRADA DE CONFLENT. Exili i música al peu del Canigó. ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES!El 26, 27 i 28 de juliol vine a reviure de la mà dels nostres guies especialitzats el paisatge i els espais vinculats a l'exili de Pau Casals a Prada de Conflent. Inclou assitència al concert inaugural del Festival de Prada a Sant Miquel de Cuixà. Fes ja la teva reserva!

Veniu a commemorar amb nosaltres els 80 anys de la retirada i de l’exili de Pau Casals. Reviurem i coneixerem els paisatge i els espais vinculats a l’exili del Mestre a Prada de Conflent i els relacionats amb la seva activitat musical. Assistirem al concert inaugural del Festival de Prada a l’Església del Monestir de Sant Miquel de Cuixà i visitarem la Maternitat d’Elna i Cotlliure.​

“La primavera del 1939 vaig marxar a Prada. Aleshores no podia imaginar que passaria els disset anys següents de la meva vida en aquella petita població del Pirineu. I, malgrat el meu dolor, Prada fou com una treva”. – Pau Casals

El 1939 Pau Casals marxa a l’exili amb el ferm propòsit de no retornar fins que es restableixi la llibertat i la democràcia a Espanya. Aquests primers anys d’exili (1939-1957) s’instal·la a la petita població de Prada de Conflent, al peu del Canigó, des d’on comença l’ajuda als exiliats i crea el reconegut Festival de Prada a l’any 1950, amb motiu del bicentenari de la mort de J.S. Bach.

Més informació al web: https://www.viatgesdelmuseu-pauca...

ALTRES INFORMACIONS I RESERVES:
Eulàlia Subirana
comunicacio@paucasals.org (Reserves)