Veure arxiu de notícies

Diàlegs amb música. "Pau Casals contra la guerra. Una mirada contemporània"

30/10/2018

Diàlegs amb música. "Pau Casals contra la guerra. Una mirada contemporània" Acte concert al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB, el 30 d'octubre (19 h)

"Diàlegs amb música" és una programació de converses que ens permetrà conèixer millor la dimensió internacional de Pau Casals i el seu compromís viu amb la defensa de la pau i la dignitat de les persones.

Aquesta és una iniciativa de la Fundació Pau Casals en conveni amb el CCCB que vol oferir l'oportunitat d'escoltar testimonis directes de músics, intel·lectuals i diferents personalitats que tenen una relació especial amb l'extraodinari llegat musical i humanístic de Pau Casals.

DIÀLEG a càrrec de
Joan Fuster Sobrepere, professor d’Història Contemporània i director de Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC.
Mònica Pagès Santacana, periodista cultural, especialitzada en música clàssica i en arts plàstiques.
Alfons Martinell Sempere, professor emèrit de la Universitat de Girona. Director honorífic de la Cátedra de la Unesco de Polítiques Culturals i Cooperació.

CONCERT amb
Paula Sánchez Lahoz, violoncel