Veure arxiu de notícies

Fase Autonòmica de Catalunya del 17è Premi «Intercentros Melòmano»

17/11/2018

Fase Autonòmica de Catalunya del 17è Premi «Intercentros Melòmano» Dissabte, 17 de noviembre (17 h)
Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell

El proper dissabte 17 de novembre a partir de les 17 hores tindrà lloc a l'Escola Municipal de Música Pau Casals (El Vendrell) la Fase Autonòmica de Catalunya del 17è Premi Internacional d'Interpretació «Intercentros Melòmano» (categoria de Grau Professional).

El Premi és una iniciativa de la Fundació Orfeo creada l'any 2002 amb l'objectiu de fomentar la participació activa dels alumnes dels conservatoris de música en concursos de caràcter professional. La idea és servir com a experiència pràctica als músics, que puguin enfrontar-se a un públic i un jurat que valora la seva interpretació, no únicament la seva destresa tècnica.

En aquestes audicions participaran alumnes dels conservatoris de Catalunya de diverses especialitats instrumentals. El primer classificat serà el representant de Catalunya a la Fase Final del Premi, que tindrà lloc el dia 6 de desembre a l'Auditori de la Diputació d'Alacant-ADDA. En aquesta Fase Final participaran els disset representants autonòmics que intentaran fer-se amb el premi: una gira de concerts per tota la geografia espanyola, que inclou recitals solistes i concerts amb orquestra simfònica, com l'ofert per l'Orquestra Metropolitana de Madrid o la Jove Orquestra Simfònica de Granada.

Patrocinat per la Fundació Pau Casals, i amb el suport de l'Escola Municipal de Música «Pau Casals», l'esdeveniment comptarà amb actuacions d'un màxim de 15 minuts i repertori lliure.

L'entrada és lliure fins a completar aforament. Després de les actuacions, el jurat es retirarà a deliberar i, posteriorment, es farà pública la seva decisió.

Més informació: www.fundacionorfeo.com/in...

Fundació Pau Casals