View archives

El programa "Pau Casals i els Municipis de Catalunya 2019"

El programa "Pau Casals i els Municipis de Catalunya 2019" Un any més, la Fundació Pau Casals impulsa el programa “Pau Casals i els Municipis de Catalunya”, que permet que tots els ciutadans i ciutadanes dels municipis de Catalunya que s’adhereixen a la iniciativa puguin visitar gratuïtament el Museu Pau Casals durant l’any 2019.

Mitjançant aquest programa es vol mantenir viu el record i els valors que Pau Casals va defensar, impulsant que les noves generacions coneguin una de les figures més universals de cultura catalana i garantint que el mestre continuï essent un dels referents culturals de la nostra memòria col·lectiva.

La col·laboració i el suport dels setze municipis que s’han adherit a la campanya és molt important per tal que la Fundació Pau Casals pugui continuar desenvolupant la seva tasca cultural, social i musical, i fer arribar a les joves generacions el llegat viu del genial violoncel·lista català. Els municipis que s’han adherit al programa són:

· Albinyana
· L’Albiol
· Barberà del Vallès
· Espinelves
· Espluga de Francolí
· Llinars del Vallès
· El Pla de Santa Maria
· Llorenç del Penedès (conveni antic que dura fins abril 2020)
· Vilafranca del Penedès
· Vilobí d'Onyar
· Santa Susanna
· Solsona
· Vallbona de les Monges
· Sant Pere de Vilamajor
· Santa Maria de Palautordera
· Cornudella de Montsant (ens han de reenviar el conveni signat)

Donem les gràcies a tots els municipis que han optat per col·laborar amb la Fundació Pau Casals, i aprofitem per recordar als seus vilatans que poden visitar gratuïtament durant l’any 2019 el Museu Pau Casals, considerat un dels 10 millors museus d’Europa dedicats a un músic.

Per a més informació sobre el programa, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres enviant un correu a comunicacio@paucasals.org o trucant al 93 319 20 21

Foundation Pau Casals

Museum: +34 977 684 276