WELCOME

HIGHLIGHTS

RUTA DEL XATÓ I PAU CASALS

26/01/2018 - 30/03/2018

RUTA DEL XATÓ I PAU CASALS El Museu Pau Casals i el Restaurant "Vil·la Casals" ofereixen un producte cultural i gastronòmic vora el mar, dins la Ruta del Xató del Vendrell, en un marc incomparable com és la casa del mestre Pau Casals a la platja de Sant Salvador.

Taller per a nadons "Les aventures del violoncel" (PLACES EXHAURIDES)

25/02/2018

Taller per a nadons "Les aventures del violoncel" (PLACES EXHAURIDES) El 25 de febrer el Museu Pau Casals acull un taller per a nens i nenes fins a 3 anys acompanyats d'un adult.

PASSAPORT DE CASES ICÒNIQUES AMB DESCOMPTES DE FINS EL 50%

30/11/2017

PASSAPORT DE CASES ICÒNIQUES AMB DESCOMPTES DE FINS EL 50% Cases Icòniques de Catalunya impulsa una campanya amb descomptes en l’entrada del 50% i altres avantatges, vàlid des de l'1 de desembre al 28 de febrer de 2018.

OFERTA EDUCATIVA 2017-2018. INSCRIPCIONS OBERTES!

04/09/2017

OFERTA EDUCATIVA 2017-2018. INSCRIPCIONS OBERTES!  Consulteu la oferta educativa del Museu Pau Casals per al curs 2017-2018 dirigit a Escoles Bressol, Infantil, Primària i Secundària. Feu ja la vostra reserva trucant al 977 684 276 o al c/e museu@paucasals.org

24/03/2017

CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FUNDACIÓ PAU CASALS I EL DEPARTAMENT D'ENSENYAMENT La Fundació Pau Casals i el Departamennt d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya signen un conveni per promoure la figura i l'obra del músic català.

04/10/2016

THE YOUNG CELLIST MARIONA CAMATS TORRENTS WINS THE 2016 PAU CASALS INTERNATIONAL SCHOLARSHIP The 2016 Pau Casals International Scholarship jury, chaired by Marta Casals and made up of leading international figures such as Lluís Claret, Claudio Bohorquez, Julius Berger and Josep Maria Escribano, have awarded the scholarship to the 19-year-old cellist Mariona Camats Torrents.

MUSEUM HOURS

WINTER
From 16th September to 14th June
Tuesday to Friday, 10 a.m. to 2 p.m. and 4 p.m. to 6 p.m.
Saturday, 10 a.m. to 2 p.m. and 4 p.m. to 7 p.m.
Sunday and holidays, 10 a.m. to 2 p.m.

SUMMER
From 15th June to 15th September
Tuesday to Saturday, 10 a.m. to 2 p.m. and 5 p.m. to 9 p.m.
Sunday and holidays, 10 a.m. to 2 p.m.

Closed: Every Monday, 1st, 5th and  6th January, 25th and 26th December and 24ht and 31st December at the afternoon ( 4 p.m. to 6 p.m.)

Entrance for last visits: 45 minutes before closing

Foundation Pau Casals