Mes Pau Casals 2018

22/09/2018

Mes Pau Casals 2018El Vendrell celebra una nova edició del MES PAU CASALS, organitzat per l’Associació Musical Pau Casals, i que comptarà amb una quinzena d'actes. Del 21 de setembre al 27 d'octubre.

Enguany, s’ha escollit com a tema central “El Cant dels Ocells”, la melodia tradicional catalana que el Mestre interpretava en acabar els seus concerts i que ha esdevingut, gràcies a ell, un crit contra la injustícia i un símbol de pau arreu del món.

D’entre la gran diversitat d’activitats, cal destacar-ne l’acte inaugural, que tindrà lloc el divendres 21 de setembre, Dia Internacional de la Pau, a la Casa Cultural Andalucía García Lorca del Vendrell; les conferències a càrrec de Daniel Blanch (pianista i president de l’Associació Joan Manén de Barcelona) i Jaume Ayats (doctor en Història de l'Art, en l'especialitat de Musicologia, i director del Museu de la Música de Barcelona); i el concert de Camerata Eduard Toldrà, que tindrà lloc el dia 22 d’octubre, dia en que es commemora el 45è aniversari de la mort de Pau Casals.