BIENVENIDOS

DESTACAMOS

El Museu Pau Casals des de Casa

01/04/2020

El Museu Pau Casals des de Casa El Museu Pau Casals compta amb diversos recursos digitals que podeu consultar des de casa durant el tancament temporal del museu. Us oferim propostes per a tota la familia per continuar connectats.

EL MUSEO PAU CASALS REABRE LAS PUERTAS EL PROXIMO 6 DE JUNIO

04/06/2020

EL MUSEO PAU CASALS REABRE LAS PUERTAS EL PROXIMO 6 DE JUNIO El Museo Pau Casals abrirá de nuevo al público el próximo sábado 6 de junio con entrada gratuita hasta el 30 de junio. Se podrá visitar la exposición permanente y el jardín. El servicio de tienda y restaurante también estarán abiertos. Una visita segura y saludable para todos.

La Fundació Pau Casals desenvolupa la seva activitat de forma telemàtica

14/03/2020

La Fundació Pau Casals desenvolupa la seva activitat de forma telemàtica En els moments que estem vivint, la Fundació Pau Casals vol solidaritzar-se amb tots els afectats per l’emergència sanitària del COVID-19.

Guardó Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes 2020

Guardó Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes 2020 Donant suport a joves violoncel·listes des de l’any 1984.
La Fundació Pau Casals va crear fa 36 anys el Guardó Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes per tal d’ajudar a joves talents a ampliar els estudis musicals i per perfeccionar la tècnica i l’art interpretatiu mitjançant la formació amb professors destacats.

La Fundació Pau Casals es prepara pel 2020 amb una nova pàgina web!

14/11/2019

La Fundació Pau Casals es prepara pel 2020 amb una nova pàgina web! L’equip de la Fundació Pau Casals està molt il·lusionat aquests darrers dies, ja que ha tingut lloc un esdeveniment important pel futur de l’entitat: hem estrenat una nova pàgina web: www.2020.paucasals.org

HORARIO MUSEO

INVIERNO