BIENVENUE
à la Fondation Pau Casals

PHOTO Villa Casals Musée Pau Casals

GROS PLAN SUR

ELS VIATGES DEL MUSEU. ENDINSA'T EN L'UNIVERS PAU CASALS!

11/05/2019 - 28/07/2019

ELS VIATGES DEL MUSEU. ENDINSA'T EN L'UNIVERS PAU CASALS! El Museu Pau Casals impulsa viatges organitzats per oferir una experiència única per conèixer la figura de Pau Casals i el seu llegat cultural i humanístic, com també aquells espais i entorns geogràfics que tenen un vincle especial amb la vida d’un dels noms més universals de la cultura catalana.

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS I NIT DELS MUSEUS 2019
AL MUSEU PAU CASALS

18/05/2019 - 19/05/2019

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS I NIT DELS MUSEUS 2019<br />AL MUSEU PAU CASALS Veniu a celebrar amb nosaltres el Dia Internacional dels Museus el cap de setmana del 18 i 19 de maig, amb visites guiades, teatralitzades i música. Dissabte obrim fins a les dotze de la nit! No us perdeu aquesta experiència única!

Concert per a violoncel i piano a Girona, amb Carla Conangla i Yoko Suzuki

12/05/2019

Concert per a violoncel i piano a Girona, amb Carla Conangla i Yoko Suzuki La guanyadora ex aequo de l’última edició del Guardó Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes, Carla Conangla Oliveras, tocarà el diumenge 12 de maig a les 19:00h al Pati Cultural de la Diputació de Girona, acompanyada de la pianista japonesa Yoko Suzuki.

III JORNADA DE CASES ICÒNIQUES DE CATALUNYA

24/05/2019

III JORNADA DE CASES ICÒNIQUES DE CATALUNYA El proper 24 de maig tindrà lloc al Museu de Cervera la III Jornada de Cases Icòniques de Catalunya per debatre i relfexionar sobre el relat en les cases museus. La jornada és gratuïta i està oberta totes i tots els professionals de museus, cases-museus, edificis històrics i singulars i tècnics de patrimoni i cultura.

La Fundació Pau Casals i Barberà del Vallès signen un conveni de col·laboració

15/05/2019

La Fundació Pau Casals i Barberà del Vallès signen un conveni de col·laboració La Fundació Pau Casals i Barberà del Vallès signen un conveni de col·laboració
L'acte "Barberà del Vallès amb Pau Casals", tindrà lloc el dimecres 15 de maig a les 19.00 h al Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès, presentat per l’actor Joan Pera.

26/11/2018

Carla Conangla i Johannes Gray, guanyadors ex aequo del Guardó Internacional Pau Casals 2018 Per primer cop, són dos els joves intèrprets que es reparteixen per igual la dotació econòmica resultant de la suma del primer premi i de l’accèssit del Guardó. Amarilis Dueñas i Lluc Pascual reben també mencions d’honor

La Fundació Pau Casals Premi Nacional de Cultura 2018 (CoNCA)

15/03/2018

La Fundació Pau Casals Premi Nacional de Cultura 2018 (CoNCA) La Fundació Pau Casals rep el Premi Nacional de Cultura del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts de Catalunya 2018 de la Generalitat de Catalunya.

HORAIRES MUSÉE

HIVER
Du 16 septembre au 14 juin
Du mardi au vendredi, de 10h à 14h et de 16h à 18h.
Le samedi, de 10h à 14h et de 16h à 19h.
Les dimanches et jours fériés, de 10h à 14h.

ÉTÉ
Du 15 juin au 15 septembre
Du mardi au samedi, de 10h à 14h et de 17h à 21h.
Les dimanches et jours fériés, de 10h à 14h.

Fermé: le lundi,  les 1er , 5 et 6 janvier, les 25 et 26 décembre et les 24 et 31 décembre l'après-midi (16h à 18h).

Fermeture des caisses: 45 minutes avant la fermeture

La Fondation Pau Casals