BIENVENUE
à la Fondation Pau Casals

PHOTO Villa Casals Musée Pau Casals

GROS PLAN SUR

NOVA OFERTA EDUCATIVA 2019-2020. INSCRIPCIONS OBERTES!

01/09/2019 - 22/06/2020

NOVA OFERTA EDUCATIVA 2019-2020. INSCRIPCIONS OBERTES! Qui va ser Pau Casals? Per què va ser tan important? Per quins valors i ideals va lluitar tota la vida? Descobriu-ho amb els vostres alumnes visitant el Museu Pau Casals.

ACTIVITATS DEL MES DE NOVEMBRE

03/11/2019 - 17/11/2019

ACTIVITATS DEL MES DE NOVEMBRE Aquesta tardor us convidem a gaudir de les activitats que oferim des del Museu. Una manera diferent de viure Pau Casals en família

“Els tresors d’en Pau”, un taller familiar per a nadons

17/11/2019

“Els tresors d’en Pau”, un taller familiar per a nadons El Museu Pau Casals acollirà aquest novembre una nova edició d'activitat familiar adreçada per nadons i infants fins a 3 anys.

La Fundació Pau Casals es prepara pel 2020 amb una nova pàgina web!

14/11/2019

La Fundació Pau Casals es prepara pel 2020 amb una nova pàgina web! L’equip de la Fundació Pau Casals està molt il·lusionat aquests darrers dies, ja que ha tingut lloc un esdeveniment important pel futur de l’entitat: hem estrenat una nova pàgina web: www.2020.paucasals.org

La Diputació de Girona col·labora amb la Fundació Pau Casals

31/12/2019

La Diputació de Girona col·labora amb la Fundació Pau Casals Iniciativa de promoció cultural i de suport educatiu als municipis de la demarcació de Girona, adreçada a la població escolar en general, i especialment per escoles primària i secundària; i garantir, d’aquesta manera, que els joves catalans coneguin la figura i el llegat universal de Pau Casals

Parlem amb Marta Casals Istomin a La Pedrera

02/10/2019

Parlem amb Marta Casals Istomin a La Pedrera El proper dimecres 2 d'octubre, dins el Life Out del Festival Life Victoria, la Fundació Catalunya La Pedrera acull a les presidentes d'algunes de les principals institucions del país en un a taula rodona.

PAU CASALS FOUNDATION

PAU CASALS FOUNDATION Cultural pojects, concerts, exhibitions, Pau Casals Internacional Award

HORAIRES MUSÉE

HIVER
Du 16 septembre au 14 juin
Du mardi au vendredi, de 10h à 14h et de 16h à 18h.
Le samedi, de 10h à 14h et de 16h à 19h.
Les dimanches et jours fériés, de 10h à 14h.

ÉTÉ
Du 15 juin au 15 septembre
Du mardi au samedi, de 10h à 14h et de 17h à 21h.
Les dimanches et jours fériés, de 10h à 14h.

Fermé: le lundi,  les 1er , 5 et 6 janvier, les 25 et 26 décembre et les 24 et 31 décembre l'après-midi (16h à 18h).

Fermeture des caisses: 45 minutes avant la fermeture

La Fondation Pau Casals